czwartek, 24 października 2013

Epilog

Twoje usta są jak rewolwer strzelający kulami w niebo.
Twoja miłość jest jak żołnierz, oddana aż do śmierci.
I patrzyłem w gwiazdy przez długi, długi czas.
Gasiłem płomienie przez całe moje życie.
Wszyscy chcą zapłonąć, ale boją się poparzyć.
A dzisiaj jest nasza kolej.
Czy to przyszło naturalnie?
Gdy jesteś milion mil od domu
Gdy próbujesz wszystkiego tak ostrożnie
Aby żyć życiem, które nie jest Twoją własnością
Uciszyłam oceany
Przesunęłam góry
By powiedzieć : "Kocham Cię"

Zrozumiałem - by żyć musisz chwytać dzień
Wstań by biec, bo istnieć nie znaczy żyć
Weź się w garść, ten dzień jest twoim dniem
A wierzę, że będzie dla każdego z nas piękno w naszych sercach
 Więc nie zajmuj już tym swoich małych ślicznych myśli
Ludzie rzucają kamieniami w rzeczy, które błyszczą
I życie sprawia, że miłość wydaje się trudna
Stawki są wysokie
Rzeki rwące
Ale ta miłość jest nasza
 Nie uda nam się mieć wszystkiego na raz,
Coś kończy się żeby coś mogło trwać,
Ta brakująca część ukryta tu gdzieś,
Do pełni szczęścia brak nam jej
Nie uda nam się mieć wszystkiego na raz,
Los mówi stop i wracamy na start,
Coś kończy się, zaczyna się coś,
Uczymy się rozumieć to!  

 Bo choć zagadką jest co niebo ześle nam
tak bardzo chciałbyś znać odpowiedź na tych parę zdań
Bo choć zagadką jest co jeszcze przyjdzie znieść
linia życia wiąże nas linia życia naszych serc
 To właśnie koniec
Wstrzymaj oddech i policz do dziesięciu
Poczuj jak Ziemia drży, a potem
Usłysz jak me serce znów pęka

 ~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~~~
Boże... I kolejny epilog, kolejny koniec czegoś coś stworzyłam.
Powiem tak... Początkowo pisałam tą historię sama, ale przyzwyczajona do dialogów tylko ze strony
chłopaków poprosiłam o pomoc. Wiele osób mi pomagało i im dziękuję :)
Ale Wam też dziękuję. Za wsparcie, za komentarze, za to że byliście i czytaliście.
Smutno? Mi na pewno, ale ...
Coś kończy się żeby coś mogło trwać,
Proszę niech osoby, które czytały to opowiadanie i nie komentowały dziś wyjątkowo zostawią po sobie ślad. Dzięki :)
 A TERAZ KOLEJNA HISTORIA :
Skyfall

 

27 komentarzy:

  1. Ciekawy epilog... hmm.. troche nawet daje do myślenia BRAVO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda , że to już koniec : c
    To było jedno z najlepszych opowiadań jakie czytałam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam z tym opowiadaniem od początku i nie mogę uwierzyć, że to już koniec. To był jedna z moich ulubionych opowieści <3 Interesujący epilog. + lubię czytać twoją twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śłiczny epilog:D szkoda, ze to juz koniec bo opowiadanie uwielbiam :D zapewne nie długo zaczne je od nowa czytac hehe:D - patrysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ze już koniec
    było super
    dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. O boziu... to już dzisiaj muszę pożegnać się z moim najukochańszym opowiadaniem. Będę tęskniła a autorce życzę powodzenia w dalszych osiągnięciach / Kesza :3

    OdpowiedzUsuń
  7. moje ulubione opowiadanie najlepsze na świecie, jak wszystkie twoje! :) będę za nim tesknic :( / natt ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny i wspaniały :')
    Taki poniosły…w pewnych momentach wiedziałam z jakich piosenek pochodzą teksty :)
    Ooo już widzę nowe opowiadanie *0*
    Ale to było idealne :') Będę za nim tęsknić :'(
    Maja :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokochałam tego bloga <3
    Będę za nim tesknic.
    No, ale nie ma co się smucic, bo czytam twoje inne blogi :)
    Ale ten był inny <3
    Louvre you xx
    Ps. Kocham Dirty Love hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny epilog. Piękny. Po prostu cudo. Szkoda, że to już koniec. Będę tęsknić a tym blogiem. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidzę epilogów bo to zawszę oznacza koniec no w sumie też oznacza koniec pierwszej części. A po za tym świetny epilog kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący epilog, na prawdę mi się podoba.
    Bardzo mi szkoda, że to koniec.
    To był jeden z moich ulubionych blogów

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu to już koniec ?
    Czytałam od początku kiedy powstał ten blog, ale nie komentowałam, bo mi się nigdy nie chciało. Ale teraz skomentuję. : )
    Te opowiadanie było cudowne. Nie myślałam, że tak szybko się skończy. : o : c ale kocham te opowiadanie. !!!! <3
    Pozdrowienia i weny na inne z twoich blogów, które czytam. : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały epilog. Szkoda, że to opowiadanie się już skończyło bo bardzo fajnie się go czytało.

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda że już koniec kochałam to opowiadanie ale niestety wszystko ma swój koniec.Mam nadzieje że kolejne opowiadanie też będzie świetne i że się nie żegnamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta historia zmieniła mój obraz na rzeczywistość. Wielka szkoda że to już koniec. Ale jak napisałaś "Coś kończy się żeby coś mogło trwać". Czytam wszystkie twoje blogi. Są niesamowite. Mam nadzieję że te, które dopiero tworzysz też takie będą. Życzę Ci żeby wena cię nie opuściła i dalej pisała takie opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  17. jest mi ogromnie msutno :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny! Płakam bo to koniec:-(:-(:'( :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. jeej to bylo suuper <3

    OdpowiedzUsuń
  20. smutno mi że to już koniec ;(((( to opowiadanie było genialne *-* zakochałam sie w nim i co ja teraz biedna zrobię :( wykonaliście kawał dobrej roboty haha :D

    @Aniula19

    OdpowiedzUsuń
  21. smutno mi że to koniec :c piękny blog naprawdę. Dodawałaś te rozdziały bardzo szybko tak co 4 5 dni a na innych blogach to trzeba z miesiąc czekać -.- tak więc bardzo mi się podobała ta opowieść i bardzo proszę abyś zrobiła kolejny blog.
    P.S. kiedy zrobisz nowy blog proszę napisz to tu <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że już epilog.Pamiętam jak codziennie wchodziłam na tego bloga i czekałam na nowy rozdział.Czekałam na dalsze losy i powiem tak że to opowiadanie było poprostu piękne

    OdpowiedzUsuń
  23. Super <3 Przeczytałam wszystkie rozdziały w 2 dni.
    Szkoda, że to już koniec :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w jeden :D Opowiadanie było super jak wszystkie twojego autorstwa. Smutam że koniec :c
      Anka <3

      Usuń
  24. To opowiadanie było zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  25. To opowiadanie było świetne szkoda że to koniec

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta chistoria wzbudziła we mnie naprawde wiele wmocji. Ale dobrze ze sie dobze wszystko skonczylo, i moga byc szczesliwi... tak jak ja
    I NAPRAWDE DZIEKUJE ZA TAKI WSPANIALY BLOG GLOWNIE O MILOSCI... DZIEKUJE <3
    AgA ♥...♡

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Clary G